Tyto obchodní podmínky („Podmínky”) společnosti Jan Bůček se sídlem Dubňany, Palackého 1814, IČO 19212020 e-mail info@plantis.cz telefonní číslo +420 777 364 450 („Můj“ nebo „Prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujícího, a Nás, jakožto prodávajícího, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.plantis.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou součástí naší Smlouvy komunikace na dálku, které bychom chtěli, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je uzavřena vzdáleným způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webových stránek ( „webové rozhraní E-shop“).

Pokud některá část Podmínek tomu odporuje, co jsme společně schválili v rámci procesu vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; 
    5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;
    6. Objednávka je Váš smluvní návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    8. Vy jste osoba nakupující na našem E-shopu, právní předpisy označovaná jako kupující;
    9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu. 
  2. Obecná ustanovení a poučení 
    1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
    2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé. 
    3. Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedeného jiným spotřebitelem. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že pochází od reálného spotřebitele.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), další náklady účtované tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme. 
    3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítko „Přidat do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Cena za dopravu, způsob platby celkové ceny a požadovaným způsobem doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceny za dopravu a celkové ceny budou uvedeny automaticky na základě Vámi vybraného zboží, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, tedy zejména jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    4. V průběhu tvorby Objednávky mohou až do doby jejího dokončení měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím tlačítka „Objednat s platbami“ Objednávku dokončíte. Před stisknutím tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlasíte s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku ukončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s platbami“ budou všechny vyplněné informace odeslané přímo Nám. 
    5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávu odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávek a těchto podmínek formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzení objednávek k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situaci, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy si objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožnit. Informace o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla byste pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávkám. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. 
    7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávkám. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Zazní chybu v Ceně se považuje například za situaci, kdy Cena neodpovídá zvláštní cenu u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.
    9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky jsou však totožné, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    10. V některých případech umožňuje na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
  4. Uživatelský účet
    1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat ke svému Uživatelskému účtu. 
    2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadané údaje v případě změny je aktualizována. 
    3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečeným uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaše povinnosti zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nebudeme za to žádnou odpovědnost. 
    4. Uživatelský účet je osobní, a tedy nesmíte umožnit jeho využívání třetím osobám.
    5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když její více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    6. Uživatelský účet nemusí být dostupný, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky jsou nabízeny Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy tato cena uvedena ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. 
    2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně všech poplatků stanovených zákonem. 
    3. Platbu celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a předáním Zboží. Úhradu celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
      1. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí touto platební bránou, které jsou dostupné na adrese: V případě platby kartou online je Celková cena platná do 1 dne. 
    4. Faktura bude v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude také fyzicky přiložena ke Zboží a dostupnému v Uživatelském účtu.
    5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte celkově cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku provedení platby.
  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 7 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
      1. Doručení prostřednictvím dopravních společností 
      2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky
    2. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sděleno v potvrzení Objednávky. Doba v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se zobrazit od skutečné doby uvedené. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu. 
    3. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost ověřit neporušenost obalu Zboží a případných závad tuto skutečnost dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a podání do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít. 
    4. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
    5. Nebezpečné škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí poškození na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky se ztrátou, zničením, poškozením či hrozí vážné hodnocením Zboží.
    6. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
      2. prodlení s dodáním Zboží od našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.   

 

Není nic otravnějšího, než když vám balíček doručí pozdě nebo vůbec. 

Naštěstí s Plantis se toho nemusíte bát. 

Jednoduše podejte nárok na jednu z následujících možností 

  • Váš balíček je doručen později, než je slíbená lhůta uvedená v obchodě nebo se ztratí v distribučním centru.
  • Váš balíček je při doručení poškozen.
  • Reklamaci podáte maximálně do 3 dnů po původně zamýšleném doručení.
  • Váš produkt není dodán podle slíbených specifikací.

Pokud se váš nárok prokáže jako oprávněný, nabízíme vám možnost obdržet nový produkt nebo vrácení peněz v plné výši včetně nákladů na dopravu

Poškození vašeho produktu

Zlomená větev, poškození chladem nebo rostlina s chorobami; K tomuto druhu poškození může dojít u čerstvých rostlin a květin. Naši pěstitelé dělají vše pro to, aby tomu bylo zabránit, ale pokud přeci jen dojde k plnému poškození produktu, máte samozřejmě nárok na vrácení peněz ve výši nebo na nový produkt. Udělejte několik snímků, odešlete reklamu (do 3 dnů po doručení zásilky) na reklamace@plantis.cz a dejte nám vědět, jaké by pro vás bylo správné řešení reklamace.

 

    1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který požadujete, jak nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, je s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v téže smluvní řetězci, zejména reklamou nebo označením; 
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; A 
      7. odpovídá jakost nebo provedení vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
    2. Práva a povinnosti ohledně práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a znění zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve pozdějších předpisech).
    3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu na adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi platným právem z vadného plnění. 
    4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
      1. Dodání nového kusu zboží
    5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vad a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
    6. Dále máte právo na:
      1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
      2. odstoupení od smlouvy,

když:

      1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy; 
      2. se vada projeví opakovaně, 
      3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo 
      4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v odpovídající době nebo bez značných prohlášení pro Vás.
    1. Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
    2. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
    3. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží odpovídající míře jeho předchozího používání.
    4. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
      1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili; 
      2. co je obsahem reklamace; 
      3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
      4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informací o vyřízení reklamace.
    5. Nedohodneme-li se na delší lhůtu, do 30 dnů od obdržení reklamace poskytneme informaci a poskytneme Vám o vyřízení reklamace na kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
    6. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklama oprávněná, náleží vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vad dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
    7. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinnosti oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
    8. V případě, že jste spotřebitelem, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která je zajištěna u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží. 
    9.  
  1. odstoupení od smlouvy
    1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a uvedených způsobů v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení uvedena.
    2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupujícího Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, je to z tohoto předmětu několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. 
    3. Od Smlouvy můžete odstoupit způsobem prokazatelným údajů (zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
    4. Ani jako spotřebitel však nelze uvedené smlouvy odstoupit od smlouvy, kdy je předmětem smlouvy plnění v § 1837 Občanského zákoníku.
    5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
    6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání zboží nabídli.
    7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho odeslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vraťte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
    8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však bylo za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání zboží jinak, než je nutné k tomu, abyste se dostali s povahou, tedy vlastnostmi a funkčností Zboží,. způsobem, jakým byste se zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
    9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před krátkou dobou uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
  2. Řešení sporů se spotřebiteli
    1. Nejsme ve vztahu ke koupim vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronických adres
    3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line ao změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Závěrečná ustanovení
    1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    3. Smlouva je možná změnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto podmínky, tato se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však platí právo výpovědi, jelikož není uzavřená smlouva, kterou by bylo možné vyjádřit), nebo Vám na Na základě máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od odeslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřenou Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, které jsou součástí našich smluv a uplatňují se na další dodávky Zboží následující účinnosti. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
    4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá déle než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamu a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však podmínky a potvrzení objednávek se shrnutím těchto objednávek obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    7. Tyto podmínky nabývají účinnosti 1.10.2023