Není nic otravnějšího, než když vám balíček doručí pozdě nebo vůbec.
Naštěstí s Plantis se toho nemusíte bát.
Jednoduše podejte nárok na jednu z následujících možnosti
Pokud se váš nárok prokáže jako oprávněný, nabízíme vám možnost obdržet nový produkt nebo vrácení peněz v plné výši včetně nákladů na dopravu
Poškození vašeho produktu
Zlomená větev nebo rostlina s chorobami; bohužel k tomuto druhu poškození může dojít u čerstvých rostlin a květin. Naši pěstitelé samozřejmě dělají vše pro to, aby tomu zabránili, ale pokud přeci jen obdržíte poškozený produkt, máte samozřejmě nárok na vrácení peněz v plné výši nebo na nový produkt. Udělejte několik snímků, odešlete reklamaci (do 3 dnů po doručení zásilky) na reklamace@plantis.cz a dejte nám vědět, jaké by pro vás bylo správné řešení reklamace.