Není nic otravnějšího, než když vám balíček doručí pozdě nebo vůbec. 

Naštěstí s Plantis se toho nemusíte bát. 

Jednoduše podejte nárok na jednu z následujících možnosti 

  • Váš balíček je doručen později, než je slíbená dodací lhůta uvedená v obchodě nebo se ztratí v distribučním centru.
  • Váš balíček je při doručení poškozen.
  • Reklamaci podáte maximálně do 3 dnů po původně zamýšleném doručení.
  • Váš produkt není dodán podle slíbených specifikací.

Pokud se váš nárok prokáže jako oprávněný, nabízíme vám možnost obdržet nový produkt nebo vrácení peněz v plné výši včetně nákladů na dopravu

Poškození vašeho produktu

Zlomená větev nebo rostlina s chorobami; bohužel k tomuto druhu poškození může dojít u čerstvých rostlin a květin. Naši pěstitelé samozřejmě dělají vše pro to, aby tomu zabránili, ale pokud přeci jen obdržíte poškozený produkt, máte samozřejmě nárok na vrácení peněz v plné výši nebo na nový produkt. Udělejte několik snímků, odešlete reklamaci (do 3 dnů po doručení zásilky) na reklamace@plantis.cz a dejte nám vědět, jaké by pro vás bylo správné řešení reklamace.